Aysgl1119
canım ben bir kere devlet hastanesinde doktorum önerdi diye bir perinatoloğa gittim . ama Allah yardım etsin cidden çok kalabalık . sıra bir türlü gelmiyor . muamele desen kötü. bebeğini ultrasonda sadece doktor görüyor , sen göremiyorsun bu bence olmamalı . ayrıyeten bilgi dahi paylaşmıyorlar doğru düzgün . ne bilim ben hiç memnun kalmadım . hamile kişinin psikolojik olarak desteğe ve güler yüze ihtiyacı olduğunu düşünmekteyim . ben bdaha sonra bir daha asla ve asla gitmeyi düşünmedim . Allah yokluğunu göstermesin tabi ama benim biraz psikolojim bozluldu :(