Brconr canım benimde böyle 16 Eylül 32 çıkmıştı 19 Eylül 44 artma çok az betada büyük ihtimalle kimyasal 😔 canını sıkmamaya çalış bu benim ikinci gebeliğimi ilki boş gebelikti bu da kimyasal gibi duruyor tabi rabbimden umut kesilmez ama olmazsa genetik araştırmaya gideceğiz eşimle 😔