Asu_moi yaasemin benim ilk 🥹bilemiyorum o yüzden her gebelikte farklı tabii benimki zaten erken dogum icin riskli süreçten geçti malesef
Deletedmom_116 Asu_moi Düzene girip çok rahatsız edici değilse Birşey olmaz Yinede takipleyin leke Akıntı tarzında bişey varsa gidin doktora ben 26 dan sonra sürekli çektim ağrıyı ama digum agrisi çok farklı farkediliyor
Epifizbezi Asu_moi tam aynı haftadayız bende öyle oluyorum o yüzden nst leri sıklaştırdı doktorum birde hareket sayısı önemli dedi sizde kontrollerinizi sıklaştırın