bebegimolacak Hâla regl olamadım, testler negatif. İlk defa böyle oluyor gidip kadın doğuma gözüksem mi diyorum
orkidemm_ bebegimolacak ben de senin gibiyim 3 günlük gecikmem var test yaptım nagatif adet sancımda var ve olamıyorum
Ayse0575 bebegimolacak bence stres yapıp kafaya taktığınız için gecikiyorsunuz. Bende aynı olurdum kafama taktığım için gecikirdim. Vücudunuzu rahat bırakın her şeyin düşmanı stres
zlemceylan bebegimolacak canım bence her şeyde stres çok önemli bak benim yumurtlamam normalde 22-26. Günlerde olurdu erkene kaydı bu ay yüksek ihtimalle yarın yumurtlama olacak ama bu ay ben hiç stres yapmadım takmadım kafaya oluruna bıraktım olursa olur yani düşüncesindeyim en rahatı hem kafan rahat oluyor hem de vücudunu boşuna strese sokmamış oluyorsun
Dilaralav bebegimolacak belki de çok yenidir canım ben de son 3 haftadır hep test yapıyordum geçen haftaya kadar negatif çıktı (4-5 haftalık olması lazım şuan) ilk kez geçen hafta perşembe günü silik çizgi gördüm akşamına kan verdim 9.93 ile öğrendim. Sürekli takip ettiğim için anında öğrenmiş oldum. Dün yine idrar testi yaptım bu sefer 2 koyu çizgi gördüm. Darısı sana inşallah 🙏🏻
bebegimolacak orkidemm_ benim sancım vardı geçti 😁 delircem ya cidden cumartesiden beri oldum olcam diyorum ped taktım çıkardım o derece
orkidemm_ bebegimolacak vallahi benim de bugün sancım şiddetli değil ben rahim filmi çekilmiştim o geciktirdi demek
bebegimolacak Ayse0575 inanın en kafama takmadığım aydır aşırı yoğundum. Zaten aşılmaya başlıcaz regl olunca doktora gidecektim
bebegimolacak zlemceylan vallahi anlamadım ay başında antibiyotik kullandım bence ondan ama regl olcam gibi sancılarım oldu gitti tuhaf olan bu
ideemirel bebegimolacak yolculuk tatil antibiyotik hepsi etkiliyor, aşılama da yapacaksanız kadin doğuma gidin ilac verince bi an evvel olur başlarsınız 🌸🌸 inşallah çok mutlu haberlerinizi de okuruz
Erkekannisi2 bebegimolacak canım ben 13 gğn olmadım testler negatif ptsi doktora gittim hastaneye girdiğim an regl oldum hissettim geldıgını , benimde cok belirtim vardı
bebegimolacak Erkekannisi2 alla allaaa ne kadar enteresan, hayır ben stres de yapmıyorum bi an önce olsam aşılamaya başlıcaz, ama olmuyor😁