Mucizemm10 canım benimde var gebelik sekerim 24.haftadan beri diyet yapıyorum şimdi 33.haftaligiz şükür bi sorun çıkmadı 24 haftadan beri diyetime devam ediyorum ölçüm yapıyorum hergun 15 günde bir endokrin ve diyetisyene kontrole gidiyorum. Bazen şeker olmayanlarda da önde gittiği vs gibi durumlar olabiliyor, bi arkadaşımın 2 hafta önce gidiyordu ama sonraki haftalarda düzelmişti. Canını sıkma düzelir inşallah en kısa zamanda diyetine de devam et canım Rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin