Neferut Mrvemr3449 İdrarda benim de eser miktarda protein çıktı. 2 hafta sonra tekrar tahlil verdim negatife döndü. Stres yapmayın doktorunuzla görüşün mutlaka negatife dönebiliyor tuzu kesin ve bol bol da su için