Yakın zamanda benim de başıma geldi öncelikle protein kaçağı ve tansiyonun birlikte varlığı gebelik zehirlenmesi demek oluyor tek başına olması aşırı olumsuzluk ifade etmiyor bir de doktorum bana kusmamla , enfeksiyonla vs alakalı olarak protein çıkmış olabileceğini söyledi tansiyon takibi yapmamı 14 üzeri çıkarsa acile gelmemi söyledi . Bir hafta sonra yeniden verdiğinde tekrar çıkmadı ben de çok endişelendim ancak içini ferah tut bir de perinataloğım şekerli şeyler yeme proteini bakliyattan alarak beslen tabi et balık ihmal etmeden bir de günde bir saat yürüyüş yap dedi güzel beslen kendine iyi ve iyi düşün inş sağlıkla doğacak bebişlerimiz