nisoom01 -37- 2 kere hamile kaldım canım ben ama doktor öyle demedi daha doğrusu bu sonucu görmedi daha
nisoom01 Bbk88 doktor daha görmedi canım sonucu 2 kere hamile kaldım ama hamile kalmaya engel bir şey değildir dimi tüp bebeğe başladık çünkü
sngl3875 Damyavuz aminnn çok teşekkür ediyorum Rabbim sizide hayırlısı ile kavuştursun bebeğinize sağlıkla alın kucaginiza inşallah 🤲🏻🤲🏻
sngl3875 Hafizenurcskn maşallah sağlıkla alın kucaginiza inşallah 🤲🏻🌸 Kayseri’de yaşıyorum Kayseri şehir Hastanesi’nde iyi bir doktora gidiyorum o hastanede de var tüp bebek ama eşim asla gitmez 😏 tek taraflı da çok yoruluyor insan
Mer11e sngl3875 merhaba benimde görümcem bebek düşünüyor amh düşük çıkmış sizde bir gelişme oldumu bizde kayseride yaşıyoruz
Berrakk39999 sngl3875 Tabiki sayıyı etkilemez o doğuştan geliyor. Ama kalitesi arttırılır. İnanın önemli olan kalitesi.
Bbk88 nisoom01 tüp bebekte avantaj bile😇 zaten degil engel bazen süresi uzayabiliyor doğal kalmanın hamile siz 2 kere doğal mı kaldiniz
Elossgum Kızlar bende tahlil verdim Amh: 1.7 Fsh;8.89 Lh;9.53 Tsh;2.29 Değerlerim normal mi acaba bilenler yazabilir mi
Elifyol nisoom01 amh değerin cok iyi olması gereken aralıklar da birde ultrasonla sağ ve sol overlerdeki yumurta sayısına baktir sayı olarak normal çıkarsa problem yoktur inş bebek sahibi olursunuz