sngl3875 canım üç aydır çocuk deniyorduk olmadı bende yaptırdım Amh aynı çıktı seninle 0.58 ve benim yaşım 40.hemej tüp bebek dediler ama bu ay öğrendim hamileligimi çok şükür🤲 cok üzüldüm çok kafaya taktım benim yaşa bağlı normaldi beklediğim bı şeydi ama üzüldüm.bazi şeylere dikkat ettim ve daha doktora gitmedim şu an programa göre 6 hafta gösteriyor o yüzden demem o ki inan ,üzülme olacaktır elbet