umutluanneadayi aysnrbysl çok teşekkür ederim 5+5 doktora gıdecem o yüzden sordum merak ediyorum da 🥲
aysnrbysl umutluanneadayi bende yarın tam 6 haftalık oluyorum 7 8 haftada tekrar gidecem kalp atışını duymak için 💕
bebegimolacak akidesekeri gerçekren mi yaaa🥹 6 gündür regl olamıyorum testler negatif. İlk günler sancım oldu ped taktım hatta sonra sancılarda geçti delircem
sadece1selda @anonim001 çok teşekkür ederim daha kan vermedim inşallah vardır 🙏🏻🙏🏻 son bi haftadır adet sancısı gibi sancı hissediyorum ve belim çok ağrıyor kesin adet olucam diye düşünüyordum bakalım 🥹
Tgb_smh Dnzaly evet canım sendede silik çizgi var sende de gebelik var görünüyor kan ver,bu arada testin markası nedir? Bazı markalarda yanılma payı olurken bazılarında olmuyor