Mor-kelebek Amin Amin canım inşallah 🤲 Sağlıksızdı ki böyle birşey oldu. Bana bunu söyleyenlere çok kızdım çünkü acım tazeyken kabullenemiyordum ama sonradan anladım ki doğru olan buymuş. Rabbim kimseye kaldıramayacağı yükü vermezmiş öyle düşün. İnşallah ilerleyen zamanda hayırlı,sağlıklı, sonunda bebeğimizi kucağımıza aldığımız gebeliklerimiz olur🤲🩷