Mor-kelebek çok geçmiş olsun Allahim yerini doldursun
Ben doğumdan sonra kızımı kaybettim melek oldu 1.5 sene sonra tekrar hamile kaldım 16 haftalikta kalbi durduğunu öğrendim meğerse 14 haftalikta durmuş kalbi 2 hafta yavrumu içimde taşımışım, bende hep düşündüm acaba kızımın yerine koyacağım mi nasıl olacak nasıl hissedeceğim kendimi diye ama yok bu bam başka birsey hepsinin kendi yeri var farklı kalbimin derinlerinde iki meleğime olan aşkımı sevgimi saklıyorum ve ölene kadar unutmayacağım
O yüzden hiç öyle düşünmeyin sizde