Anneadayiii anneolmak_icin canım hiç korkma riskli bir dönem değil dua et stres olma oğlum 34+2 de doğdu kuveze girmedi şimdi 5 yaşında 🤗 sağlıkla kolaylıkla kucağına al 🙏
Anneadayiii ftetcdr 2520 Gr doğdu doğum şişliği ödemi inince 2300 e geriledi bol bol emzirdim o dönem normal doğum olmuştu