Kızlar gece 2de bardaktan boşalıyor gibi suyum geldi
Hemen hastaneye geldik doğum başlamış 3cm açıklık var dediler. Çok korkuyorum daha erken değil mi ..
Eşim yurtdışında doğuma giremeyecek sabah sezaryen olacağım . Küveze koyarlarım 8 yıl sonra gelen mucizem nolur dua edin korkuyorum 😔