EceQueen Mamacita_1 35de aldı, onu da ben istedim sanırım. Her şey yolunda gidiyosa gerek görmüyor bazı doktorlar hiç😅 eskiden nst mi vardııı
Babycome123321 Mamacita_1 bugün kontrole gittim 29+5 bana bir sonra ki kontrol dahil bundan sonra muayene öncesi nst ye bağlanacaksın dedi bir sonra ki kontrol de 33 ü haftam da
Kubraalp67 İlk 32. Haftada girdim bebek karnımda sertleşiyor bir tarafa toplanıyordu sürekli baskı yaptığını doktora söyleyince hemen nst ye gönderdi.
Melisa2907 Mamacita_1 20. Haftaydı🥹 o kadar zordu ki dua ediyosun sancım çıkmasın ne olur diye. Benim için çok zorlu bir süreçti. Hepsi geçiyor yavaş yavaş inşallah🫶🏻
Helllobaby Seliiiiiiiiin Nst ye ayrıyeten ücret ödemiyorum. Muayene ücreti 900 tl nst falan hepsi içinde
--sy Mamacita_1 ben 27. haftamda gittim en son kontrole, biraz ağrılarım vardı bu yüzden doktor nstye bağladı tam sonuç alamayız ama bi şansımızı deneyelim dedi şu an 32+2deyiz, bu hafta kontrole gidecektim ama doktorum izindeymiş pazartesiye kaldı 😿😿
Hzldem Mamacita_1 nst 33 yada 34. Haftada basliyor. Ancak benim gebelik sekerim oldugu icin 32.haftadan itibaren giricem nst ye her hafta kontrole gitmeye basladim
Gizemx20 Mamacita_1 mutlaka karnınız tok gidin 40 dk sürüyor rahat hazırlıklı olun lavabo ihtiyacınızı giderin
Maviss718 Ben 37 ye gireceğim daha doktorum nstye sokmadı beni. Özelede gidiyorum ama neden böyle yaptı bilmiyorum. Perşembe kontrolüm var o zaman girerim heralde 🙄
Deletedmom_116 Mamacita_1 26 da girdim 😐🥲Erken doğum riskim vardı Agrimda vardı 26 dan sonra surkeli gittim acile falan