BebekHrcn Mamacita_1 gittiğim hastane 35 te aldı ama şimdi tekirdağ Namık Kemal’e sevk edildim orada 32. Haftadan itibaren net ye almadan muayene etmiyorlar hastaneye göre değişiyor sanırım
Ysmnasl Mamacita_1 32 de ilk nst ye bağladılar çalışır raporu almak için sancım var mı yok mu diye baktılar devlette. 2 hafta sonra gel dedi sancı olmayınca 34 de tekrar bakarlar tahmini
BirAskMasali1323 Deniz12- Şu nabzimizi olctugu odada doktor söylemeden mi nst ye bağlıyorlar bende şimdi hastaneye gidiyorum da kontrolum var 35+3 haftalığım
BirAskMasali1323 Arkadaşlar bende 35+3 haftalığım sanciniz olduğunu söyleyince mi nst ye bagliyo doktor yoksa kendisi sıkıntı olmasada nst ye yonlendiriyomu
Lavin___ BirAskMasali1323 ben sancım oluyor dememe rağmen e artık normal dedi yine nst ye yönlendirmedi 34. Haftadayken
Melekozlu Mamacita_1 33 haftalığım ilk nst mi oldum geçen hafta oldum bebek 3 kere falan hareket etmişti bu hafa bidaha gircem
cananbarankocak Bende 28 haftalığım 30 da kontrolüm var bakalım ne zaman başlayacaklar 😊 ilk gebeliğimde 35 te başlamışlardı şehir hastanesine gidiyorum
Missgod Be çocuğumn hareketni hissetmemiştim 33.haftamda o zaman almıslardı ama artık 34 den sonra düzenli alınıyormuş
Lavin___ Mamacita_1 35. Haftadayım hala girmedim riskli gebelik değilse 37-38den önce nst istemiyormuş doktorum ama benim sancılarım oluyor ve çalışıyorum yarın 36 oluyoruz gidip beni artık bi nst’ye sokar mısınız korkuyorum diyicem😅
Hatice5258 Mamacita_1 benim hastane 32 haftalıkken bakmaya başlıyor ama benim agrım olduğu için 28 haftalıktan başladı