Kckglr ilknur8484 anladım şimdi. Benim açılmam yok diye yapacağız yani. Normal o zaman. Ay zaten saldım bu gidişatı. Düşünmekten yorulduğumu farkediyorum.
Nazmiyenur_ Kckglr çatı muayenesi olmuyorum kuzucum çarşamba günü sezaryen gün verecek mis dua edin bana 🥹
Nazmiyenur_ Kckglr tansiyon yüksek çıkıyor biraz o yüzden tansiyon takibi yapılacak kuzum salı günü de muhtemelen tansiyon gene yüksek çıkarsa sezaryen alacak 🥹
Kckglr Nazmiyenur_ hadi bakalım ikinizi de sağlıklı şekilde yapacak yol yöntem neyse o olsun. Karar verilen yöntemi de en az ağrı sancıyla atlatın iiiinşşaaallaahh🍀🤍
aden026 Bihterrr bende alttan muayene olmuştum ilk kese karından görünmedi diye. Onunla benzer bı his mi gerçekten? Yorumunuzu görünce bı sevindim açıkçası
Bihterrr aden026 açıkcası bir kereyle alışmışmısınızdır bilmiyorum ama ben alttan muayeneleri çok yaşadığım için bana hiç farklı gelmedi bana elle açıklığa da baktılar ondan daha kolaydı
Nazmiyenur_ Kckglr amin amin inşallah canım benim Allah razı olsun çok teşekkür ederim güzel dileklerin için ❤️❤️
gulce_56 ilknur8484 benim de doktorum 37 haftada çatı muayenesi yapmak istiyorum demişti 40 beklemeyecekmisiz acaba uyarı mi vermek istiyor 😬
KRabia7 Kckglr herkes de her sey aynı olmuyor ki ben 2 kere oldum haftaya yine olucam bilerek uyarıyoruz aslında ama daha gelen giden yok
Kckglr KRabia7 evet herkeste olmuyormuş. Bende olmadı. Pazartesi aynı işlemler olacak. Bakalım ne diyecek.