Kckglr hemde ne tutma istanbuldan Tekirdağ’a gittim internetten bulup o da dedi beni nerden buldun dedim ki normal doktor bulmak çok zor üşenmedim geldim dedim doğum başlasa 1.5 saat yol uzak değil o kadar gelirim dedim o da dedi gelirsin uzak değilmiş eşim de diyo durdun durdun 2-3 hafta kaldı yeni yeni işler çıkarıyosun
Bide özel hastanelerin çoğu 32. Den sonra kabul etmiyor hasta takip ne alakaysa ben bu adama 35+5 te gittim niye şimdi geldin demedi yani