Nazmiyenur_ valla kendimden geçmiştim ne soktular anlamadım😂 kabızım diye gittim ama dehşet gazım ve ağrım vardı o gaz ağrısı sırtımdan vuruyordu yatamam dedim yatcan açılmana bakacaz dediler öyle eliyle ittirdi ki bebeğe bile dokunmuş olabilir doktor ben bakamadım dedi hemşire geldi o elini soktu çıkardı başkası geldi o aynısını yaptı başkası geldi en sonunda bağırdım yeter istemiyorum diye ama dinlemediler bi başkası geldi 😂 bayılacaktım artık . Bugün Doktor yumuşama olmuş bak çok rahattın korkma normal doğumdan dedi aklıma o gün geldi yumuşatmışlardır tabii 😂 yanii çatı muayenesi inan bişey değil. Ben çok lekelenme falan yaşadığım için defalarca alttan muayene oldum değişik bi alet sokup bakılıyor adını unuttum onla sürekli bakıldı falan onların yanında bu hiçbir şey