Nazmiyenur_ Kızlar 36+4 haftalık hamileyim ilk gebeliğim ve en çok merak ettiğim aslında korktuğum şey çatı muayenesi kaçıncı haftada neye göre nasıl yapılıyor beni bir aydınlatırsanız çok sevinirim teşekkür ediyorum şimdiden 🥹
Havva_6165 Nazmiyenur_ son haftalarda gerektiği zamanlarda yapılıyor benim ilk muanem 37 yaptılar bugün 39 haftada olan bir arkadaşa rastladım ona hiç yapmamışlardı
_ecemg Nazmiyenur_ 38+0 haftaya yapacak normal doğum isteyen herkese rutin yapılıyor bazı doktorlar tercih etmiyormuş sadece
Emine0619 Nazmiyenur_ 39 hafta oldum doğumum normal gözüktüğü için hala yapılmadı doktordan doktora değişiyor bence canım
Eyseca Hiç abartıldığı gibi değil kendinizi kasmadiginiz sürece acı falan yok benim nst sancım çıkınca açıklık var mı diye kontrol için yapmışlardi 2 kere korktuğum gibi olmadi
Memeran Eyseca benim de sancım çıktı bugün 37+3üm ama muayene etmedi doktor sadece nstyi sıklaştıralım dedi
Helllobaby Bende 37+3 üm pazartesi muayenem var ve büyük ihtimal çatı muayenesi olcam ama pek bi korkum yok acı verici bir şey olduğunu düşünmüyorum 2 saniyelik bişeymiş zaten
Nazmiyenur_ Helllobaby sağlıkla gelsin inşallah bebiş cumartesi de benim muayenem var rutin kontrol acaba yapar mı ki diye düşünüyorum
Nazmiyenur_ Havva_6165 acaba nst de sancı çıkınca mı bakıyor yoksa normalde de o haftalarda bakıyor mu sanciya bağlı olmadan
Havva_6165 Nazmiyenur_ nst bakarak yapmıyorlar mesela dün nst sancım çıkmadı ama rahatsız olduğum için altan muane edince sancın var dedi bir ara da akıntım çok dedim suyuma bakmak için baktılar
Gzdef12 Hafta da yaptırdım normal doğum düşündüğüm için daha önce hayatımda bu şekilde bir muayene yaptırmadım, pelviks muayenesi ve çatı yaptırdım, yani korktuğum için biraz canımı acıttı, rahat olmanız isteniyor ama pelviks daha çok canımı acıtmıştı, çatıyı hissetmedim bile pelviks bitti şimdiçatı yapıyorum dediğin de 😂 yani anneliğimizin hiçbir alanında kaçışımız olmuyor 🥹 hafif kanama olabiliyor sonrasında
Nazmiyenur_ Emine0619 umarım yapmaya gerek kalmaz kimisi çok ağrılı diyor kimisi hissetmiyor ilişki ile aynı diyen bile var aklım karışık çok 😃
ilksen61 38+3 üm bugün muayene oldum kişiden kişiye değişiyor galiba benim çok acıdı. 35. Haftada da lekelenmem olduğu için ebe yapmıştı kendimi de acıdan dolayı kastığım için çok zor geçmişti. Ve sonrasında kanamam olmuştu ama uzun sürmemişti
Kckglr Nazmiyenur_ ilk gebeliğim. 37+4 üm. Yarın çatı muayenesi olacağım. Geriliyorum bende şimdiden. Buna geriliyorum normal doğumu nasıl yaparım bilmiyorum 🤷♀️ 😃
Gokceeeeee Kckglr ben geçen hafta yaptıramadım kendimi çok kastım doktor ısrar etmedi bu hafta tekrsr bakacak ama bende çok korkuyorum niyeyse 😢 siz yaptırdınız mı bugün