_busss Smyrmz tabi ki de nasip Allah istedikten sonra sen korundum sanırsın yine verir 1. İlk denemede oldu 5 aydır korunmuyoruz oluşmadı gebelik 2. Geç olur diyorlar böyle bir durum var mı gerçekten neye dayanarak söylüyorlar merak ediyorum madem öyle daha önce bırakırdım korunmayı 😂
huysuz__ _busss doğurganlığı yüksek kadınları çok etkilemiyor bu durum da bazılarını etkiliyor muş, yani bu görüşte olan dr lar var bilimsel kanıtı olmasa da, tam tersi rahim siperme alıştığı için kendini savunmayı da öğrenmiş olabilir diyenler de var.. en doğrusu nasibi kısmeti ne zamansa o zaman geliyo yavrular😊
Nurcanyks Humannrle ya öylemi üzmeyin kendinizi umarım olur eşiniz ve siz muane test felan yaptınız mı bende ikinciyi düşünüyorum malesef adet oldum artık bir dahaki aya bklm nasip
Humannrle Nurcanyks ben 3 ay çatlatma tedavisi oldum, 2 kez rahim filmi çekildim, ovülasyon testi kullandım, folik asitler içtim, eşim test verdi bişe çıkmadı o ilaçlar kullandı ama yok maalesef sebepsiz olmuyor 😭
Nurcanyks _busss evet tanidiklarimda ara verme ikinciyide yap yoksa hemen olmaz diyorum artık bilmiyorum bir aydır korunmuyorum ama malesef hamile degilm bklm
Nurcanyks huysuz__ olabilir ben iki defa tek doğurgan günü dusinda korunmadim daha sonra doğurgan gününde korunmadim ama malesev hamile değilim🙂
likapaa53 Kızım 3,5 yaşında ilk aydan olmuştu 2. İstiyoruz bu ikinci ayımız bat 27 eylül bekliyorum🙈🤲🏻
defnevedoruk likapaa53 selam aynı benimde bat 27 bizde 2.yi istiyoruz ama daha korunmayı bırakmadık yeni karar verdik :) bizde bir daha ay istiyoruz nasip kısmet artık😀
betlulk05 _busss ay valla ya ben kızıma hemen hamile kalmıştım kızımdan sonra bi düşüğüm oldu onda da korunmayı bırakır bırakmaz hamile kalmıştım. Düşükten bi süre sonra tekrar düşünmeye başladık ama uzun süredir olmuyor nasip 😕🤲
Nurcanyks Nurcanyks bu arada bir sorabilirmiyim acaba az önce profikimi değiştirecektim uygulamain ama olmadı neden bikuyormusunuz
Nurcanyks defnevedoruk bu şekilde yazıyor parmak izli kaldirdim ama diğer ayarlar nerden yapılıyor bilmiyorum birde profikimi tamemn kalfirdim suan başka d ayuklemiyorum malesef😂