_Nazendeem canım bende de pcos vardı . Çok geç öğrendim hatta öğrendiğim ay hamile kaldım . Doktorum inostrol takviyesi verdi . O ay omega 3 kullandım . Ekstra bir de bal polen propolis tüketip beslenmeme dikkat ettim ve o ay bebek düşüncesi aklımızda hiç yokken hamile olduğumu öğrendim bence ilk bunları bir dene