Canım klomen sıkıntılı bir ilaç kadınların yarısında kist yapıyor yarısında normal büyütüyor. Bende de kiste çevirdi femaraya geçmiştik tüp bebekten önceki infertilite tedavilerinde.
Eğer şu an tedavideysen kesinlikle hiçbir kür uygulama derim ben. Uygularsan da mutlaka ama mutlaka doktoruna söyle. Çünkü ilaçların kullanım süresini vs etkileyebiliyor