[bilinmeyen] Katılıyorum söylediklerinize. Ben de bütün yorumları okudum hamileliğimi 5. haftasında öğrenip, öğrenir öğrenmez sigarayı bırakan ve şu an 16.haftada olup sigara içmeyen biri olarak. Hamileliliğime kadar bir iki kez ciddi bırakma girişimlerinde bulunup başaramamış, bir müddet sonra geri başlamış biriyim. Yani irademin çok kuvvetli olduğu söylenemez. Öyle bir mide bulantısı, tiksinmeden filan da değil. Tamamen irademle içmiyorum. Canım istemiyor mu? İlla ki istiyor. Her gün iş yerimde 5-6 arkadaşım aynı anda sigara ve kahve içiyorlar. Kimsenin hayatını değiştiremem. Bir kere bile içmedim, içmeyi düşünmedim. Gerekirse o ortam dağılana kadar oradan uzaklaşıyorum. Can taşıyorum içimde ya, can. Bunun nasıl bir mucize olduğunun farkında mısınız? Onun size muhtaç olduğunun. Bebeğinizin şu anki ve ilerdeki tüm hayatınızı nasıl etkileyeceğinizin? Kusura bakmayın ben sinir krizlerini, titremeleri bahane olarak kabul edemiyorum. Bu ne kadar fedakar bir anne olduğunuzla alakalıdır. Bebeğiniz için ne kadar fedakarlık yapabilirsiniz?