Handeaslan39 [bilinmeyen] ben yapamam canım 😂İlk normal dıye yattım sezeryan oldum 🙂 40+3 haftada zorla geldi oda gelmeye niyeti yoktu bıraksan dururdu içerde .. SUni sancı verdiler birde yine tutmadı 😏 Ama istemedim çok dua ettim olmasın diye korktum çğnkü dogumhaneye kadar girdim . Çıkışım güzeldi gülerek sezeryan olacağım için 😂😂
HilalCeylan1 Ygmur_ canım bende kullanıyordum 4.aydan itibaren kestim çünkü bebeğin eşi yani plasentayı erken yaşlandırıyormuş ve erken doğuma sebep oluyormuş doktorum buyuzden bırakmamı söyledi tabi bunun haricinde daha çol zararı oluyordur bebeklerimize iki duman için onları orda boğmayalım vicdan oluyor daha sonralarında zaten şuan 8 aylığım ve o içtiğim zamanları düşününce kendimden nefret ediyorum
Busranagme Sibel14 içme lütfen . Ya okudukça sinir oluyorum Nasıl içiyorsunuz sunu bebeğiniz var içinizde
Pitircikveannesi Handeaslan39 Ay ben o komşuyu paralarım 😡 Cahil ki hem de ne cahil böyle insanları hayatımıza hiç almamamız lazım aslında.. Boşver sen hiç onlarla muhattap olup cesaretini de kırma yapıcam de yaparsın İnşallahhhh canım🙏
EdaMinaKele Handeaslan39 doguma 1 ay kala nasıl öğrendi 😔 ya bende bırakamıyorum aglıyorum kızıyorum kendime ama yapamadım kendimden nefret ediyorum 😰
Handeaslan39 EdaMinaKele yakaladı benı 😏 O an çok fenaydı işe diye gitti bişey unutmuş evde geri geldi bende banyodaydım içe bir girdi 😏 Saatlerce kavga ettik çok kötü laflar söyledi 😏
EdaMinaKele [bilinmeyen] bende aynen senin ictigin gibi düşük nikotinli iciyorum malbora 0,01 nikotin eşimden giz gizli 6-7 bazen 8-9 oluyor cok sıkılıyorum evde yanlız olunca ister istemez sarıyorum kafayı yemek üzereyim
EdaMinaKele Handeaslan39 walla bende gizli kapaklı içiyorum eşim evdeyken cok cok kötü olursam gizlice 1-2 nefes alıp söndürüyorum ama suanlık yakalanmadım yakalanırsam fena yapar beni biliyorum cok zorlandıgımda 1 tane ictiğimi biliyo ama içerken görmesi daha fena tabi
EdaMinaKele Handeaslan39 walla ben simdi birseylerle oyanmayı dusunuyorum örgü falan belki aklıma gelmez
Ygmur_ [bilinmeyen] herkesin iradesi bir degil demek ki bizim de sigaraya karsi irademiz yok diye dusunuyorum ben
deletedmom11 KızLar ister kızın bana ister sanane deyin ama yorumLarınızı hayretLer içinde okudum 😳 bu bebekLer için hayatını ömrünü feda edenLer warken onLara zarar wermeye ne hakkınız war içmeyince ölmüyosunuz ama içince belki bi canLıyı hasta doğurabilirsiniz zaten size faydası olmayan birleyin bebeğinize nasıl zararı dokunmaz... Bende içen biriydim üstelik en ağırını içiyodum ama ewlat o irade deyip arkasına saklandığınız bahaneyi bile yok ediyo... ayrıca şunu unutmayın bahaneLeriniz kendinize söyLediğiniz en büyük yaLanLardır ... vicdanı oLan bebeği için bırakır ! İyi günLer