merveozkn Kızlar doğumum İzmir’de olacak yakın zamanda doğum yapan annelerim ne kadar ücret ödediler yardımcı olur musunuz ?
Habibe8k merveozkn sada da mı ondan sonra zam gelmişti ama 40 olmuştur heralde muayene 815 di 1265 veriyorum güncel
Habibe8k Hmm teşekkür ederim:) genel olarak 40 dan başlıyo sanırım yarın öğrenirsem yazarım buraya kızlar
merveozkn Habibe8k hepsi artmış benim doktorum özel hastaneden muayeneye geçti işler karıştı açıkçası ve ciddi paraya döktü herşeyi benimde moralim bozuldu doğuma 1 hafta 10 gün var veya yok sıkıldım
Eylulmert merveozkn Özel Karataş hastanesi haziran ayında 48 bin ödedik sabitleme indirimi vardı doğumumda aralık gibi olacak Allahın izniyle
sevvalak Eylulmert Ayy benimde doğumum orada olucak nasipse aysel hanımın hastasıyım banada 59 bin dediler sabitleme şubatta doğumum ama sabitleme henüz yapmadım o zamana heralde 70 olur diyorlar 🫠
merveozkn Petek35Ozcan medical park yeni açıldı point olmuştu orası değil mi kahramanlarda yeri olan orada Feyza hocam var yeni gelmiş
Eylulmert sevvalak Keşke sabitleme yapsaydınız ya fiyatlar günden güne uçuyor yetişemiyoruz valla benim doktorumda Arzu hanım