Kızlar mide bulantısı azaldığı günden itibaren iştahım açıldı herşeyi yiyiyorum ve çok yiyiyorum bazen nefes alamıyorum hazımsızlık oluyor bu sefer ama nefes alamadığım halde açım mide bulantısı hâlâ var ama prilam kullanıyorum gece uyumadan önce iki tane içiyorum benim gibi olan var mı