Ylmz_sema99 bence bu saatlerde yapmayın 1-2 gibi yapın mesela 11 de sıvıyı kestiyseniz 1 de yapın yada 12.30 da oyle daha iyi olur sizin için ilk idrarla da yapılmaz ben sabah kahvaltımı yapıp suyumu içiyorum 10 veya en gec 10.30 da sıvı alımını bırakıyorum 12 de testimi yapıyorum mesela her gün bu şekilde ilerliyorum