Ylmz_sema99 testinizi her gün aynı saatte 2 saat önceden sıvı alımını bırakıp yapmanız lazım mesela saat 12 de yapıyorsanız en gec 10.30 da sıvı alımını bırakacaksınız. Pik dediğimiz de iki çizginin aynı koyulukta olması eğer ki aynı koyulukta ise o günden itibaren 3 günün değerlenmesi gerekiyor