BusrAsil2019 bizde 17+6 yız Şubatta bekliyoruz inşallah kusmalarım bitmişti biraz zorladı bugün yine arada geliyor, kuyruk sokumu ağrılarım oluyor koltuktan vs kalkarken o kadar olacak gibi normal sanırım cinsiyetimiz kız ve bugün hareketini hissettim gibi 🥲 Bana aylar çok hızlı geçiyor gibi geliyor o yüzden Şubatta çabucak gelecek gibi ilk gebeliğim ve biraz tedirginliğim var🥲 sağlıkla gelsinler 🌸🐣