Deletedmom_116 babygst ewet biseyi isteyince stres yapiyisun ister istemez ve Olacağı varsada olmuyor ne zaman takmayı bırakırsan Oluyor 😂💙
Bihterrr ipekm yoo heveslenebilirsin ben de 11 ile öğrendim. Şuan 37 haftalık. Kimyasalsa değer düşecekse 300 gibi rakamlardan da düşüyor . Sonuçta şuan bi gebelik var inşallah sağlıklı ilerler
Deletedmom_116 ipekm neden Heveslen bence Gebelik oluşmaya baslamiş umarım sağlıklıdır 5 üstü her değer gebelik başlangıcı sayılır
ipekm Doktor akşam üstü arayıp yarın tekrar kan istediğini söyledi hayırlısı, kalbime hafif bir ılıklık gelmeye başladı sabah olmaz şimdi bana 🤗🥺
babygst ipekm eğer 1 gün arayla verirsen yine 11 çıkabilir 2 gün arayla artmıştı benim eğer aynı çıkarsa bugün üzülme sakın