babycom456 kızlar bu vitamini verdi doktorum tüp bebek tedavisiyle 5 haftalık hamileyim şuan , hamilelikten ömcede bu vitamini kullanıyodum doktor buna devam etmemi söyledi ama içeriğinde folik asit yok sıkıntı olur mu
rumisam babycom456  Decavit devletin karşıladığı ilk aylardan beri doktorumun yazdigiydi birde bayerin elenatal 1-2-3 var ben 2 yi kullanıyorum suan
rumisam babycom456 enteresan geldi bana normalde Multi vitamin yazarlar ve hep folikasit olur içinde benimkilerde hep oldu şimdi kullan diyemem sana başka doktora danış ya da kendi doktoruna sor
babycom456 rumisam 10 gün sonra kontrolum var 10 gün kullanmayıp doktora sormalı mıyım ne yapayım sizce
Maviyesil0 rumisam ikisini aynı anda mı kullanıyorsunuz ikisinde de a vitamini var fazlalığı iyi değil diye biliyorum ben ama doktorunuz uygun gördüyse bişey diyemem
rumisam babycom456 kullan canım zarari olmaz yine içinde güzel vitaminler var ama benim attiklarim daha zengin içerikli araştır internetten doktoruna göster sor izin verirse kullan bütçen yoksa decavit yazdir
Gizemiii rumisam decavit kullanmam gerekiyor benimde ama bulantı yapıyor sizde de oluyor mu kullanıyormusunuz
rumisam Gizemiii bende bulantı yapmadı ilk zamanlarda kullandım sonra elenatal kullandım daha iyi geldi aç mi tok mu kullaniyorsun
rumisam Gizemiii denedin mi iki zamanda da bulantı oluyor mu eğer oluyorsa başka alternatif bul onun yerin iyi bir takviye kullan ihmal etme
Gizemiii rumisam evet her türlü oluyor du bayadır içmiyorum bulantım çok şükür yok bu ara tekrar denesem mi acaba