Moommy hayırlı olsun umarım güzel sonuçlanır süreciniz ben kan tahlilinde pozitifi gördüm 3 defa kan verdim değerim güzel yükseldi 4 Ekim cumaya randevu verdiler. Bebeği görene kadar kalbini duyana kadar eşimle ben hamile olduğuma inanamicaz galiba hiç konuşmuyoruz bile bu konuda ben hamile değilim gibi davranıyorum kimseye söylemedik hiçbişey belli değil diyor eşim sürekli. Benimde daha önce doğal gebeliğim oldu kalp atışını duyamadık kürtaj oldum ve ikimizde çok korkuyoruz yaşamayan bilemez gerçekten sevinemedik bile pozitif olduğuna rabbim yardımcımız olsun ☹️