Liimon eşim devlet hastanesinin kalabalığından nefret ediyor gitmezdi zaten ama benim için de tüp bebek çok çok farklı özel ilgi isteyen bi tedavi ben devlet hastanesinde bu ilginin gösterebileceğini düşünmüyorum çok şükür maddi imkanım da vardı devlette uğraşmak istemedim bence bu kadar kısa zamanda buralara da gelemezdik sıraya koyuyorlar hastaları diye bişey de duymuştum ne kadar doğru bilmiyorum tabi gitmeyi düşünmediğim için araştırmadım hiç 🤗