Bende özel sektörde çalışıyorum, ayda bir gidiyorum bazen iki gün için izin istiyorum tahlilleri önceden yaptırıp doktora göstereyim diye ya da cumartesi gidiyorum özel hastaneye doktor sonuçların şu zamanda çıkacak ara beni konuşalım sonuçlarını diyo o şekilde hallediyoruz