Semavat Ayda 1 kez doktor kontrolüne gidiyoruz ya. Benim için günler geçmiyor. Keşke sürekli sürekli görsek ama hem özel hem devlete gitmek içinde iş yerinden sürekli izin almak beni geriyor. Özel sektör bu konuda çok sert
BerivanLina Semavat mesai disi randvular var artk 5 ten sonra 10 a kdr istediginiz saatte randevunuzu alabilirsiniz
gaydirigubbakcemilem Semavat eğer gebeliğinizde bir problem yoksa ayda bir gitmeniz yeterli gelir zaten ki :) bende ayda bir gidiyorum
Semavat BerivanLina bakacağım inşallah. Kan tahlili vermek için bir git. Bir sonuç göstermeye git. Özel sektörde adım atsan gözünde seni linçliyorlar zaten
Ebru_y Semavat özel hastanede kan sonuçlarını almak icin gitmek şart değil yani bana doktorum gelme bana at sonucları duruma göre gelirsin veya gelmessin diyo
BerivanLina Mervealya1992 aksam 4-5 ten sonra 10 a kdr randevu var artk mesai disi randeu diye geciyor
Mervealya1992 BerivanLina özele gidiyorumda devlettede kontrollerım var bazı sebeblerden ama hıc bızaman goremedım 4tennsonra acaba vakıf ünilerindemı var sehır hastanesınde hıc karşılasmadım bu zamana kdr
Semavat gaydirigubbakcemilem çok şükür bir sıkıntı yok ama hep bir panik içersindeyim. Büyüdü mü nasıl oldu diye?😄
isiksinem45 gaydirigubbakcemilem Valla bende ayda 1 gidiyorum herhangi bir sorun sıkıntı yok çok şükür
Evhamlikurabiyeanne Riskli gebeliktim 10 gunde bir gidiyordum genelde inanin sık gitmek de iyi degiĺ her kontrol öncesi stresten uyuyamaz olmustum
Semavat Deletedmom_116 Mervealya1992 Randevu saati probleminden dolayı artık bende özele başladım. Cumartesileride randevu alabiliyorum. Bazı testler için devlete yönlendirdiği oluyor ama
BerivanLina Mervealya1992 ben diyarbakrdym egitim ve arastirma hastanesine bagli kadin dogum polikinigi var burda oranin randevusu mesai disi cikiyor
Mervealya1992 Semavat bende testlerımı deblette yapıyorum aynı testlere boşa özelde para veremem kendı doktorum zaten devlete yaptır gel dıyor boşa para verme 😂😂aynı kan tahlıllerıne para vermek bana boş gelıyor onemlı bısy olsa neyse
Semavat Mervealya1992 insaflı doktorlar bunu kabul ediyor ama ben aynı hastanede bir diğer doktoru duydum devletteki testleri kabul etmiyormuş tabi doktorada bağlı. Maddi duruma ve yaşamdaki rahatlığa bağlı. Belki çalışmıyor ya da işim hastaneye yakın olsa şehir hastanesinde devam ederdim çünkü şehir hastanesindeki doktorumuda sevmiştim yani
Mervealya1992 Semavat bende istanbuldaym olanak cok şehır hast gııdıyorum özele testlerı gosterıyorum evet dedıgın gibi bazı doktorlar devletı kabul etmıyorneyını etmıyorsa aynı test ben hemograma heryerde yapılan testlere neden para verim boşuna demi ama heryerde saglk ocagı bıle yapıyor o testleri
Semavat Ebru_y özelin iyi yanları bu doktorumla whatsapptan konuşabiliyorum. Devlette bu mümkün değil maalesef. Yani ben numarasını isteyemem