Yavrucanim__ Hanımlar çamur gibi akıntım devam ediyor kan tahlili verecektim gidemedim gebelik testi var evde ama unuttum sabahki idrarı atladım şimdi yapsam ikinci idrarla çıkar mı ne olduğu
Yavrucanim__ Kizlar idrar testi yaptım evde.Hastaneye gidemedjm sonuç negatif ama anlamış değilim ya sanki belirtilerim de var çamur gibi akıntı da leke seklinde devam ediyor anlayamadim
ertonunannesi23 Yavrucanim__ ya sizi hep görüyorum konuşuyoruz da kan tahlili verin eğer sonuç negatif çıkarsa . Kadın doğuma sıra alın ihmal etmeyin bu tür şeyleri.
Yavrucanim__ ertonunannesi23 geçen ay gittim bı sorun yok dedi doktor bu ay kadın doğuma gidemedim kan testini ertesi gün vericem fırsat bulamadım bı turlu ama kahverengi akıntım adet gunume denk geldi 5 gün kadar sürdü o bitti şimdi de alt karın bölgemde rahim içinde ağrım var sanki ve sağ kasigim ağrıyor anlamadım gebelik belirtisi mi usuttum mu bilemiyorum