Zumra-nur46p Oksuruksurubu Gerçekten hepinizden Allah razı olsun ne dileğiniz varsa versin inşallah hepimize Rabbim progestan verdi yatış dedi kanama artarsa hastaneye gel dedi
Zumra-nur46p Gurban olduğum Allah kimsenin kucağını boş bırakmasın kimseyi evladıyla sınamasın Rabbim 🥺
Zumra-nur46p Kızlar aranızda progestan kullanan var mı yada daha önce kullanmış olan faydası oldu mu arkadaşlar
babygst Zumra-nur46p ben tüp bebekte kullandım fitil tavsiye ederim hap baş dönmesi sersemlik yapıyor ve çok etkili bi hap güzel yani
Esmaaaaaaaaaaa Hhh03 cihazdan cihaza değişir o. Ben kendimde laborantım hastanede çalışıyorum. Regl tarihiniz gecikti mi peki baktırdığınızda ?
babygst Yavrucanim__ bnm ilki tüp bebekti öyle leke geldi meğer yerleşmemiyniiiş ben fe üzülmüştüm sonra baktım hamileyim darısı sana olsun canım
Yavrucanim__ babygst valla 4 gün oldu devam ediyor lekelerim akıntı halinde arada geliyor çoğunlukla da leke adet miyim gebe belirtisi mi bilmiyorum beklemedyim umarım öyle olur ❤️
Melike1001 Yavrucanim__ gidebildiniz mi acaba kan vermeye merak ettim valla inşallah güzel haberlerinizi alırız 🤲
Yavrucanim__ Melike1001 Allah razı olsun malesef gidemedim eşim yarın izinli sabahtan gidip vercem bakalım inşallah vardır 🥲❤️
Hhh03 Esmaaaaaaaaaaa yok hayır geçmemişti kasık ağrılarım vardı 2 hafta süren acaba gebelik olabilirmi diye şüphelenmiştim tahlil verdim 0.95 çıktı 2 gün sonra regl oldum