Esmabekir Canım meraklanma benim bebeğim tüp bebek ve ona rağmen uzunca bir süre yanlış hatırlamıyorsam 10 hafta kadar vajinal ultrasonla bakıldı hem de her hafta ona rağmen çok şükür 35. Haftaya geldik ve doktorum her seferinde vajinal ultrasonun hiç bir zararı yok sakın tedirgin olupta kendini kasma diye uyarıyordu o yüzden içini ferah tut 😉 Eğer içine dert oluyorsa muayne olduğun gün yat dinlen ama bir zararı olacağını da sanmam dediğim gibi😉