isiksinem45 Kelebeekkk Valla bende 20+3üm henüz hissetmiyorum gerçi hareket ediyorsa bile bilmiyorum ilk gebeligim olduğu için ama geçen karnimdan assagi bişey kayar gibi oldu sanırım hareketi idi
myangelson Kelebeekkk ilk hamileliğimde 16-17 gibi hissetmiştim 19 da baya güçlenmişti. Bu hamileliğimde 13+3 ten beri falan hissediyorum başlarda imkansız gazdır bağırsaktir dedim ama ciddi olarak bebek hareketi ilk hamilelikten biliyorum birşey kayıyor gibi oluyor kanat cirpmasi gibi bir his oluyor bazen şuan 14+0 olduk her gün değil 2 günde bir oluyor bu aralar bakalım ilerleyen haftalarda belli olur 😂
Deletedmom_116 myangelson Belki inanmazsin Dün 12 haftalık Bende hissettim gibi ama net odaklanamadim oğlum tepemde uyuyodu Ama hissetim ya 😂😂neyse bakalım Başka hissedermiyim net
Ervsrc 18+4 de hissetmiştim kıpırtı şeklinde ama 19 olduğumuz zaman elimi koyunca da çok net hissettim hemde defalarca erken aslında ama o kadar çok tekmelemesi beni şaşırttı çok güzel.bir duyguydu
zeynpppyllmmzz Kelebeekkk 17.haftada damar atması gibi hissetmeye başladım gün geçtikçe hareketleri daha da netleşiyor şuan 24+1 oldum baya baya şut çekiyor artık😅
Cansu-2600 Kelebeekkk İlk gebeliğim ilk hareketini 23-24 haftalarda hissettim erkek bebege hamileyim 🥰
myangelson Deletedmom_116 ben çok erken olmaz diye düşünüyordum ama baya verdiği his hareket yani gaz bağırsak hareketini anlıyordum da bu ilk hamileliğimdeki gibi hareketlere benziyor aynı böyle kanat cirpmasi gibi kayma gibi değişik bir his oluyor 😅
Smileylaylom Ben 16. Haftada hissettim ama anlamlandıramadım, pır pır gibi garip bir his 17.de öyle pır pır hissettiğimde elimi koydum ve tekmeliyor dedim. 22de de daha net belli olmaya başladı
Aseka Bugün tam 15+0 olduk 2 gündür pıt pıt bir hissiyat oluyor arada ama kendi nabzım mı bebek mi anlayamıyorum nabzımdan ayrı bir ritmi var gibi hissediyorum odaklanana kadar his kayboluyor 😅
AlevFidan 18+6 haftalık hamileyim 🥰 ama henüz bir hareket hissetmedim ilk bebeğim ilerleyen haftalarda hissederim diye düşünüyorum 🙈
Minnos_23 Bende mi bir anormallik var 23+4 haftalığız birşey hissetmedim ya da onun hareketliliğini ben anlamıyorum 🤦🏻♀️ pıt pıt atıyor ama onun dışında farklı birşey hissetmedim farketmedim de