Dlk0640 Ekoccc illa şu gelecek diye bir şey yok benim doğumda patlatmışlardı 5 dakikada bir sancilar sıklaşirsa kontrole gitmekte fayda var
Dlk0640 Ekoccc illa şu gelecek diye bir şey yok benim doğumda patlatmışlardı 5 dakikada bir sancilar sıklaşirsa kontrole gitmekte fayda var
Ekoccc Dlk0640 benim ilk dogumum suniyle oldu son anda patladı suyum ama bunda hiç ağrı felan yok o yüzden merak ettim
Leylaaa_46 Zeliha1_ 1 bardak kadar geldiyse suyunuz gelmiştir . Hala gelmeye devam eder durmaz azaldigiysa sızıntı şeklinde gelebilir . Doğum haftasına girmişsin . Sağlıkla gelsin 🌸doktorunuza görüşün
Dilek_04 Zeliha1_ anladım benimde biraz gelmişti doktora gittim su değil dedi en azından ıslaklık olur demişti o yüzden söyledim su olmayabilir doktora gözükün