Zeliha1_ Lavaboya gırdım cıktıö oturdum tutamadım gıttı iç çamaşırıöa 1 bardak çıkar çıkmaz ama ben ağrısı bıde kasıklarım ağrıyor 38+6 haftalık hamileyim
Dilek_04 Zeliha1_ su gelmiş sanki ama takip edin devam ediyor mu ıslaklık var mı sürekli? Eğer suysa doğumuz olur artık sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🤲🏻
Dilek_04 Zeliha1_ anladım benimde biraz gelmişti doktora gittim su değil dedi en azından ıslaklık olur demişti o yüzden söyledim su olmayabilir doktora gözükün
bet01naz Zeliha1_ yani az gelmemiş ki zaten son haftalarda bebeğin suyu azalıyor artik.ben 37+1 im 2 gün önce yemek kaşığı kadar geldi suyum devamı gelmedi dün doktora gittim salı günü doğuma girecem. Saliya kadar sıkıntı olmaz dedi. Ama sizin çok gelmiş
Hasretk1 Zeliha1_ suyunuz gelmiş bi duş alıp hastaneye gidin kontrol etsinler aksi bir durum yoksa evde sancı çekmek istiyorum der dönersiniz zaten ama su geldiğinde muhakkak gitmek gerek
Berivan_sr 39+5 oldum uygulamaya göre benimde dün gece yarım çay bardağı kadar geldi ne bir ağrı nede bir sancı yok
Zeliha1_ Berivan_sr benım bı tık fazlaydı bıde dün geceden berı karın ağrısı bel ağrısı var adet olacak mısım gibi
Ekoccc Zeliha1_ su gelmeden önce ağrı veya sancı oluyormu bende şuan 37+4 um ama hiç yalancı sancı vs yok
Dlk0640 Ekoccc illa şu gelecek diye bir şey yok benim doğumda patlatmışlardı 5 dakikada bir sancilar sıklaşirsa kontrole gitmekte fayda var
Dlk0640 Ekoccc illa şu gelecek diye bir şey yok benim doğumda patlatmışlardı 5 dakikada bir sancilar sıklaşirsa kontrole gitmekte fayda var