Hasret18ayaz Moz ben anlamadım vallahi hafta nasıl küçüldü büyümesi gerekirken bu doktor her gittiğimde en olumsuz konuşuyor dış gebelik diyende buydu salak kadın
Hasret18ayaz Moz devlete gittim daha önce burda kese bebek falan görmemişler di bişey demedi benim aklıma takıldı ama 6+2 çıkması ultrasondada hicbirsey görünmüyor zateb
Moz Hasret18ayaz devletin cihazı kötü Ben de dün sabah gittiğimde üstten bir şey göremedi alttan baktığı zaman kesin küçük olduğunu ve kalp atışı duyduğunu söyledi ama kese haftası özelle aynı çıktı onu tutturdu yani
Hasret18ayaz Moz ay hayır canımı sıkan aynı doktorun sürekli olumsuz konuşması gri zekalı kadın yaa bir sorun olsa digeride söylerdi