Kızlar 8+0 olduk çok şükür hiçbir gebelik belirtim yok ilk gebeligimde mide bulantılarım bu dönemde başlamıştı sürekli içimde bir korku var ve geçmiyor heran birşey olacak diye kokruyorum bu arada idrar yolu enfeksiyonu oldum galiba idrarımı yaparken o bölgede ağrı hissediyorum yarın devlet Hastanesi’ne gidicem ilaç kullanmak istiyorum enfeksiyonun düşüğe sebep olduğunu biliyorum ama bir yanımda çok korkuyor gidipte kötü birşey duyarım diye 😔😔 ne zaman gecicek bu korkularım