BirAskMasali1323 o kadar can yakıcı ılmasada o kaşıntıyı hissettiğim dönemler bir acı oluyor ama ben mantar için bir krem kullanıyordum önceki dönemlerde size de ismini vereyim alın gerçekten rahatlatıyor ve hemen geçiriyor birde tavsiyem çok kaşındığı dönemlerde su değdirmeyin böylece 2 güne iyileşiyor