Kızlar bebeğim 35 haftalık oldu. Bu haftaya kadar her şey normaldi ama artık zaman geçmiyor gibi evet ağrılarım var hareketlerim kısıtlandı uykularım düzensizleşti ama tüm bunlar dışında bir heyecan başladı artık bebeğimi kucağıma almak istiyorum sanki günler geçmiyor sizler ne durumdasınız sezeryanla doğum yapacak olanlar gün aldılar mı . Benimle aynı haftada olanların yazdıklarını okuyunca motive oluyorum sizde yazın sohbet edelim.