Nisapoyraz4270 ParlaB benim perşembe ve cuma günü oldu gece hep acile gittik şimdi üzerinden 5 gün geçti sancım falan yok
esdemiralay ParlaB kanala girdiği nasıl anlaşılır acaba ? 39. Haftaya girdik bugün. İki gün önce kontrolüm vardı doktor kanalda değil dedi . Adaçayı hurma ananas korunmasız ilişki hepsini deniyorum . Bir tek egzersiz yapmadım ama ona da gücüm yok ya her yerim ağrıyor artık 😂 kanala doğum esnasında da girer mi acaba
ParlaB esdemiralay ultrasondan gördü galiba doktor bide çatı muayenesi yaptı bebeğin kafası burada dedi ama yine açıklık yok bende anlamadım 😅 ben hiç birini yemedim ama dediklerinizi bende yaptım egzersiz yapmadım ama işte çamaşır astım bulaşık makinası boşalttım falan bugün yapılabilecek herşeyi yaptım hergün sancım olurdu illa bugün de tersi gibi yok 😅 çok can sıkıcı 🙁 doktor muayenesine gitmeden bir gün önce işte bu yukarda söylediğim videoyu açtım YouTube dan onu yapmaya çalıştım valla çok çok az yaptım ertesi gün kanala girmiş dedi ama ondan mı oldu bilmiyorum 😅
tatlibebegim_ ParlaB herkese farklı oluyor bence bebek ne zaman isterse artık gelceği zamanı kendisi seçiyor😌
ZO_Zeynep9098 ParlaB merhaba merak ettim ben daha 28haftadayim bebeğin kanala girmiş oldıgnu ultraspndan mi bakıyor yoksa vajinal muayene mi ediyor
ParlaB ZO_Zeynep9098 merhaba ultrasonda bakarken çok aşağıda dedi sanırım çatı muayenesinde anladı her ikisini de yaptığı için şuan tam hatırlayamıyorum 🙁
Caglasmz ParlaB 35+4 teyim dün doktorum hem bebeğin çok aşağıda olduğunu hep 1cm açıklık olduğunu doğum her an başlayabileceğini söyledi, cuma tekrar kontrolüm var 🥹🙈 dua edin lütfen gelecekse de sağlıkla gelsin daha erken ama küçük hanımın acelesi varmış 🙊
ParlaB Caglasmz benim yengemde 36. Haftada doğurdu şuan dünya güzeli bir yeğenim var hiç korkma üstelik boyu falanda uzun diğerlerinden şuan kötü hiç düşünme hep güzel düşün güzel olsun yengem hep der bence 36 ideal diye 😅🥰
Bella332 Caglasmz peki siz doktor demeden önce bi değişiklik hissetmismiydiniz kendinizde ? Nasıl.hissediyosunuz kendinizi☺️
Eda1254 ParlaB belli olmuyo ki her an gelebilir ozaman ben doktora sorduğumda ne zaman gelir diye her an olabilir demişti benimki kanala da girmemişti araya haftasonu girdi adet sancisi gibi sancım vardı ama bele vuran bı ağrım yoktu benim popom agriyodu ara ara gelen bı agriydi iki gün sonra doğum yaptim
ParlaB Eda1254 bende bugün kalktım kocaman beyaz bir akıntı vardı bu nedir böyle bişey olmuşmuydu öncesinde ?
_Aysegull27 Ben 39 haftadayim acilmam daha yeni oldu 1 cm o da bebegim de 33 haftadan beri doğum pozisyonunda Açılmama ne fayda etti bilmiyorum ama hurma yiyorum egzersiz yapıyorum elimden geldiğince Bi de adacayi iciyorum Bi fincan olarak
ParlaB _Aysegull27 hiç birini yiyemedim eşim hurma almaya gitti yakınlarda bir yerden gümrükten geçmiyormuş o yüzden gelmiyormuş bende hareket ilişki falan deniyorum işte kendimce 😅
Eda1254 ParlaB evet bende akıntı vardı Nisan geldi cuma doktora gitmiştim ben cumartesi pazar oldu iki gun içinde oldu herşey ishal oldum bir defa o şekilde geldi ve bu doğum belirtisi pazar akşamı suyum geldi pazartesi günüde ağrılarım vardı suni sancıyla destekleyip doğuma girdim
Eda1254 ParlaB evet bende akıntı vardı Nisan geldi cuma doktora gitmiştim ben cumartesi pazar oldu iki gun içinde oldu herşey ishal oldum bir defa o şekilde geldi ve bu doğum belirtisi pazar akşamı suyum geldi pazartesi günüde ağrılarım vardı suni sancıyla destekleyip doğuma girdim
Htccndn 33 haftalıkken kontrole gittiğimde doktor bebek baş aşağı pozisyonunu almış dedi şuan 34+4 günlük hamileyim ve dünden belli regl olacakmışım gibi karnımda ve belimde bir ağrı var buda açılma anlamınamı geliyor 😒
ParlaB Htccndn doktorunuza bir danışın isterseniz 34 35 de benim de sancım oluyordu ara ara gerçek değil o sancılar genelde ama doktorunuza söylerseniz bakar açılmış mı diye
68pembemavi01 Htccndn Benim de buna benzer ağrılarım oluyor bazen ama kızım da çatı muayenesi olmuştum 37.haftada eve gelince suyum gelmişti. Onla alakası var mı bilmiyorum da canım