Manolya-27 ParlaB benimki en az 2 haftadır kanalda hala açıklık yok ve herşeyi yapıyorum açılma olsun diye 🫡 şuan tam 39 haftalık olduk
M-Urass_Mom Benimki de kanala girmemiş ama 4 gündür 2 cm açıklığım var 🙈🤷🏼♀️ Ara sıra regl olacakmışım gibi giren sancılar sayesinde olmuş açılmam
ParlaB Şuan 37+5 haftalığım eğer cumaya kadar gelmezse sezeryan olacağım kendi isteğimle bu şekilde yaptım çünkü garantilemek istedim ama şimdi normal doğumla gelsin istiyorum doktorum o güne kadar gelirse normale alırım seni demişti
tatlibebegim_ ParlaB herkese farklı oluyor bence bebek ne zaman isterse artık gelceği zamanı kendisi seçiyor😌
ParlaB Nesemom13 bilmiyorum o mu etki etti ama bende 35 ken herhangi bir kanala girme durumu yoktu sonra YouTube dan activating labor açtım onlar kadar çok yapamadım ama birazcık yapmaya çalıştım oradaki hareketleri ertesi gün doktor randevum da doktor kanala girmiş dedi
Nisapoyraz4270 ParlaB benimki neredeyse 3 haftadır kanalda 40+4 haftalık olduk ne sancı var ne açılma