1Ali Normalde bebeğim çok hareketli hatta çoğu zaman bütün gün hiç durmuyor diyebilirim, bugün çok az hareket etti, dondurma,çikolata vs yedim soluma uzandım yok bir iki kere kımıldayıp geri duruyor. Bu haftalarda başına gelen var mı
mommyissues 1Ali benim de öyle ya 3-4 gündür hareketleri azaldı. 36+3 deyiz. Dün doktora gittiğimizde de söyledim dopler vs baktı bir sıkıntı görünmüyor dedi. ama haftaya yine gidecegim
1Ali Maviss718 içim rahatladı teşekkür ederim. Bizde 36+5iz hiç bu kadar az hareketsiz durduğunu hatırlamıyorum 🥹🤍
1Ali mommyissues benimde hareketlerini hissetmeye başladığım günden beri maşallah gece gündüz hiç durmuyor normalde🥲 o korkuttu beni
1Ali yaasemin benimde bu güne kadar çok iyiydi 36+5 olduk sabahtan beri az bakalım şimdi yine çikolata vs yiyicem inşallah düzelir, dün çok yordum kendimi ondan mı acaba🥲
yaasemin 1Ali evet yorduysan ondandır bıde yerlerı daraldı ayakları hep midem de göğsümün altında inanılmaz mide yanmam oluyor sesiz bi yerde uzanın tatlı yiyin hareket edicektir annesı 😅
1Ali yaasemin takipteyim değişiklik olmazsa mutlaka gidicem, hayırla sağlıkla kucağımıza alalım bebişlerimizi bütün endişelerimiz onlar için
Kumsalkya Merhaba arkadaşlar hyırlı akşamlar hayırlı doğumlar olur inşallah bi sorun olcak yardımcı olursanız ben bu akşam canım çok kokoreç istedi ve bildiğiniz aşerdim ama yarım ekmeksen az yedim bişi olurmu acaba çocuğa genelde sakatatlar yasak deniliyor ama ciğkmftedeee yasak yazıyor ama ben ilk aylarımda com yedim ekşi ekşi
Mervekyzd Kumsalkya ben herşey yedim şırdan mumbar kokoreç çiğköfte aklına gelebilecek tüm sağlıksız şeyleri yedim içini ferah tut nekadar pimpirikli olursan okadar çöp batar hiç kimsenin ne dediğine bakma canın ne istiyorsa onu ye
1Ali Kumsalkya bende hamileliğimin başından beri bir iki kere kokoreç yedim sıkıntı olmadı ama abartmamakta fayda var tabi, çiğköftede et oluyor diye uygun bulunmuyor tam pişmiş halde oluyor çünkü. Bir sonraki kontrolde yine doktorunuza danışın