2pembikeller1 Merhabalar 20+5 olduk. 2 gün önce çekilen fotoğraflar. Ve bebişim kendini göstermiyor bacaklarını sımsıkı kapamış. Sizce cinsiyeti nedir ? Teşekkür ediyorum şimdiden 🙏🏻❤️
2pembikeller1 Maviss718 _mucizem_ Serap09 Kubra9090 Nevroz_2112 huysuz__ dika Elamomy Suppermomyy Reyyan2021 Sonunda cinsiyetimiz belli oldu. 2. Kızım oluyormuş tüm yorum yapanlar için teşekkür ediyorum kız diyen oldu erkek diyen oldu. Rabbim sağlıkla kucaklarımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻❤️❤️🤲🏻ilk kızımı 7,5 aylıkken öğrenmiştim 2.kızımı 7 aylık olur olmaz öğrendim benimkiler biraz utangaç ya da naz yapıyor merak etmemizi istiyorlar 😂❤️ sağlıkla gelsin bebişler🤲🏻❤️
2pembikeller1 Annemmmm1 3 çizgi var ya sol tarafta forum bölümünde. 3 çizgiye basıyorsunuz sonra resim yükle var ona tıklıyorsunuz resmî seçip linki kopyalıyorsunuz
2pembikeller1 Nevroz_2112 yüzünü erkeğe benzeten çok😂 20 haftayı geçtik bebiş bacaklarını sımsıkı kapamış açmıyor😂 hayırlısı olsun sağlıkla gelsin de 🙏🏻❤️